گاید جک استاندارد FEN فستو

Festo standard FEN guide cylinder

  •  کمپانی تولیدکننده: Festo
  • کشور سازنده: آلمان(Germany)
  • دارای مدارک اصالت کالا
  • مدل نامبر: FEN

گاید جک استاندارد FEN فستو

فستو پنوماتیک
ضمانت اصالت کالا100%
100%

یکی از مهم‌ترین بخش‌های جک هیدرولیک، گاید جک است که بر روی سیلندر نصب می‌شود. این بخش محل حرکت شافت بوده و اهمیت زیادی دارد. گاید جک، وظیفه آب‌بندی قسمت سر جک را بر عهده دارد و به عنوان تکیه‌گاهی محکم برای شافت عمل می‌کند. گاید جک استاندارد مدل FEN فستو یکی از محصولات برجسته آلمانی است که در اینجا با ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

نصب گاید جک استاندارد FEN فستو

پشت گاید جک‌ها به سیلندر یا اورینگ آب‌بند متصل شده و به بهبود عملکرد شافت کمک می‌کند. داخل این گایدها رینگ‌هایی به نام گاید رینگ وجود دارد که مانع سایش شافت با داخل گاید می‌شود. در قسمت جلویی گاید، رینگ لاستیکی دیگری به نام گردگیر وجود دارد که از ورود گرد و غبار و ذرات خارجی به داخل جک جلوگیری می‌کند. این ویژگی که در گذشته وجود نداشت، امروزه در محصولاتی مانند راهنمای جک کتابی فستو FEN کاربرد خود را به خوبی نشان داده است.

ویژگی‌های گاید جک استاندارد FEN فستو

گاید جک استاندارد FEN فستو از محصولات مرتبط با راهنما در برند آلمانی فستو است که به محافظت از سیلندر کمک کرده و امکان حرکت دقیق شافت جک را فراهم می‌کند. گایدهای این برند شامل دو نوع مهم FEN و FENG هستند که نوع اول برای این دستگاه به کار گرفته شده است. این دستگاه در سیلندرهای چهارگوش بهترین عملکرد را دارد و برای سایر سیلندرها باید از انواع دیگری استفاده کرد.

برخی دیگر از ویژگی‌های گاید جک راهنما دار FEN

  • قطر پیستون: سایز قطر پیستون گاید سیلندر FEN FESTO از 33 میلی‌متر آغاز شده و تا 100 میلی‌متر ادامه دارد، که به کاربران امکان انتخاب بهترین مدل را بر اساس نیازهای صنعتی خود می‌دهد.
  • قطر کورس: قطر کورس این گایدها از 10 تا 500 میلی‌متر قابل سفارش است و به نظر مشتریان بستگی دارد.
  • کاربرد در سیلندرهای مختلف: این محصول جدا از سیلندرهای چهارگوش، برای سیلندرهای قلمی نیز کاربرد دارد.
  • نیروی جابجایی: میزان نیروی جابجایی واحد راهنمای سیلندر پنوماتیک حدود 70 نیوتن در نظر گرفته شده است.

گاید جک استاندارد FEN فستو با ویژگی‌های خاص خود، انتخابی مناسب برای افزایش کارایی و دقت در سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک است.

4o

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاید جک استاندارد FEN فستو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

keyboard_arrow_up