جک کامپکت ADVU فستو

Festo ADVU compact cylinder

  •  کمپانی تولیدکننده :Festo
  • کشور سازنده : المان( Germany)
  • دارای مدارک اصالت کالا
  • مدل نامبر: ADVU

جک کامپکت ADVU فستو

فستو پنوماتیک
ضمانت اصالت کالا100%
100%

جک کامپکت ADVU فستو

جک‌های کامپکت، نوعی جک جمع و جور هستند که در صنایع مختلف استفاده می‌شوند و از نام آن‌ها نیز می‌توان به این ویژگی پی برد. شفت این جک‌ها به منظور جلوگیری از افزایش ارتفاع، به صورت داخل رزوه طراحی شده و در مدارها به کار می‌روند. جک کامپکت ADVU فستو یکی از برجسته‌ترین انواع این محصولات است که در این مطلب با آن آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های جک کامپکت ADVU فستو

بسیاری از کاربران این سوال را دارند که آیا جک کامپکت سری ADVU فستو، علاوه بر داخل رزوه، به صورت بیرون رزوه هم قابل استفاده است یا خیر؟ پاسخ این است که با انجام تغییرات فنی توسط مهندسان متخصص، این امکان وجود دارد. جک‌های کامپکت ADVU فستو نوع خاصی از جک‌های کامپکت هستند که برند آلمانی فستو در ساخت آن‌ها موفقیت‌های فراوانی کسب کرده است.

این جک‌ها با سیلندرهایی خاص طراحی شده‌اند و شفت آن‌ها نیز به دلیل نر بودن، ویژگی منحصر به فردی دارد. ظاهر پیچ‌های بزرگ روی بدنه این دستگاه، نخستین چیزی است که توجه را جلب می‌کند. این پیچ‌ها در واقع امضای شرکت فستو روی بسیاری از محصولات هستند.

جک کامپکت بادی ADVU یک سیلندر دو طرفه است و با ورود هوا به بخش سر و ته آن، اقدامات رفت و برگشت شفت انجام می‌شود. حتی می‌توان فنری را درون این جک‌ها کار گذاشت و به شکل شفت مثبت از آن استفاده کرد. همچنین، اقدامات مانند دو سر شفت کردن جک به شکل قابل تنظیم امکان‌پذیر است؛ البته به شرطی که توسط فردی ماهر و باتجربه در این زمینه انجام شود تا آسیبی به قسمت‌های مختلف آن وارد نشود.

مزایای استفاده از جک کامپکت ADVU فستو

  • سفارش شفت نری و مادگی: دو نوع شفت نری و مادگی برای سیلندر کامپکت ADVU قابل سفارش است.
  • ترمز ثابت: این جک صرفاً ترمز ثابت دارد که با حرف “P” نمایش داده شده است.
  • مجهز به مگنت: ابزارهای سنجش موقعیت در این جک از قطعات گوناگونی استفاده می‌کنند و مگنت یکی از آن‌هاست. خوشبختانه، جک کامپکت ADVU فستو از مگنت برخوردار است که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.
4o

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جک کامپکت ADVU فستو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

keyboard_arrow_up