جک پنوماتیک DSBC فستو

Festo DSBC pneumatic cylinder

  •  کمپانی تولیدکننده :Festo
  • کشور سازنده : المان( Germany)
  • دارای مدارک اصالت کالا
  • مدل نامبر: DSBC

جک پنوماتیک DSBC فستو

فستو پنوماتیک
ضمانت اصالت کالا100%
100%

جک یا سیلندر پنوماتیک، از عملگرهای پنوماتیک است که جابجایی و انتقال نیروی خطی را به سادگی امکان‌پذیر می‌کند. طول کورس و قطر پیستون از مهم‌ترین پارامترهای این جک‌ها هستند. جک پنوماتیک DSBC فستو یکی از مدل‌های پر فروش و محبوب در بازار است که دارای مزایا و ویژگی‌های برجسته‌ای است. در این مطلب قصد داریم با این جک بیشتر آشنا شویم.

 بررسی مشخصات جک پنوماتیک DSBC فستو

جک‌های پنوماتیک برند فستو همواره مورد توجه مشتریان صنایع مختلف بوده‌اند. جدیدترین مدل آن‌ها، جک پنوماتیک فستو DSBC، ویژگی‌های جذابی دارد. این جک در دسته جک‌های صنعتی با بدنه پروفیل آلومینیومی قرار دارد و به دلیل ساختار بدنه محکم و قطعات با کیفیت، می‌توان سال‌ها از آن استفاده کرد.

مشتریان می‌توانند نوع ترمز یا ضربه‌گیر سیلندر را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. این جک دارای سه نوع ترمز است: ترمز ثابت یا لاستیکی، ترمز قابل تنظیم و ترمز اتومات یا خود تنظیم. سیلندر استاندارد کیت تعمیراتی جک پنوماتیک DSBC دارای مگنت یا آهنربای دائمی در داخل پیستون است که با حرف A در انتهای عنوان محصول مشخص می‌شود.

 پارامترهای جک پنوماتیک DSBC فستو

عملکرد این جک‌ها دو طرفه بوده و نسبت به جک‌های قدیمی‌تر، مزایا و بازدهی بسیار بیشتری دارند. قطر پیستون جک پنوماتیک DSBC فستو 80 میلی‌متر و قطر کورس آن نیز همین مقدار است. جک چهار میل مدل DSBC معمولاً در فشار کاری 1 تا 10 بار فعالیت داشته و مثلاً در فشار کاری 6 بار، نیرویی تقریباً برابر با 3016 نیوتون اعمال می‌کند که بسیار خوب است.

ترمز یا ضربه‌گیر از قطعات مهم جک پنوماتیک DSBC فستو است و به وسیله آهنربا برای کاربران تعبیه می‌شود. پورت نصب اتصال این محصول تقریباً 8.3 اینچ و وزن خود محصول نیز حدود 3.3 کیلوگرم است که حمل آن را آسان می‌کند. قطر شفت این جک نیز 25 میلی‌متر است. برند فستو معمولاً از دو مدل سنسور برای این محصول استفاده می‌کند که هر دو مناسب برای آن هستند.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جک پنوماتیک DSBC فستو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

keyboard_arrow_up